تناسب اندام

معرفی راهکارهایی برای چاقی و لاغری

تناسب اندام

معرفی راهکارهایی برای چاقی و لاغری

  • ۰
  • ۰

برای برخی افراد، وزن اضافه کردن به اندازه از دست دادن وزن برای دیگران، دشوار است. با این حال اضافه کردن غذاهای ویژه‌ای به رژیم غذایی می تواند به افزایش وزن درست کمک کند. در اینجا 18 تا از بهترین غذاها برای کمک به افزایش وزن را به شما معرفی می کنیم. دقت کنید که این مواد غذایی حاصل جدیدترین تحقیقات معتبر پزشکی در چندین موسسه است که ما آن را برای شما کاربران محترم جمع آوری کرده ایم. نکته بسیار مهم این است که بسیاری مواد غذایی ممکن است شما را چاق کنند ولی فقط برخی از آنها شما را چاق خوش فرم (بدون چربی شکمی و پهلو) می کنند. در واقع تحقیقات زیادی بر روی 18 ماده غذایی زیر صورت گرفته است و به همین خاطر پیشنهاد می شوند.

1- اسموتی پروتئینی دست ساز

خوردن اسموتی (معجون هایی که با مخلوط کن درست می شوند) دست‌ساز خانگی می‌تواند یک روش بسیار مغذی و سریع برای افزایش وزن باشد. اسموتی های صنعتی اغلب پر شکر و فاقد مواد مغذی هستند؛ اما در نوع دست ساز، شما می توانید طعم و محتوای مواد موجود در آن را تغییر دهید. از این دستورها برای چاقی با اسموتی استفاده کنید. اسموتی را می توانید با دو فنجان شیر و یا شیربادام درست کنید.

2- شیر

مدت هاست که از شیر به عنوان یک افزایش دهنده وزن یا سازنده عضلات استفاده می شود. شیر حاوی مقادیر زیادی از پروتئین، کربوهیدرات و چربی است و منبع خوبی از کلسیم و همچنین سایر ویتامین ها و مواد معدنی است. برای کسانی که قصد پرورش عضلات در کنار افزودن وزن را دارند، شیر یک منبع پروتئینی عالی است که پروتئین های کازئین و پروتئین آب پنیر را فراهم می کند. علاوه بر این، مطالعات نشان داده است که شیر، یا ترکیبات آب پنیر و کازئین، نسبت به سایر منابع پروتئین اضافه وزن بیشتری ایجاد می کند.

...

جهت آشنایی با سایر موارد به لینک اصلی زیر رجوع نمایید:

18 ماده غذایی برای چاق شدن و افزایش اشتها در کمتر از 1 ماه

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • تمنا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی