تناسب اندام

معرفی راهکارهایی برای چاقی و لاغری

تناسب اندام

معرفی راهکارهایی برای چاقی و لاغری

  • ۰
  • ۰

باور بر این است که ادیوس به عنوان یک درمان گیاهی برای کمک به لاغری، به مصرف کنندگان خود در کاهش وزن کمک می کند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول بدون هیچ تغییری بر سبک زندگی به کاهش وزن کمک می کند؛ اما ثابت شده که این مکمل تنها در صورتی که همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود، موثر است؛ علیرغم ادعای مخالف شرکت سازنده آن.

گروه تحقیقاتی ما به صورت دقیق به بررسی ترکیبات، مطالعات علمی انجام شده، عوارض جانبی احتمالی و نظرات کاربران از منابع مختلف آنلاین پرداخته است. ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما که سود و زیان ادیوس را برشمرده است، به صورت مختصر و مفید گردآوری کرده ایم.

ادیوس اصلی را می توانید از اینجا خریداری کنید. در حال حاضر (با دلار 15 تومانی، قیمت یک بسته 60 تایی کپسول 500 میلی گرمی آن برابر 660 هزار تومان می باشد)

ادیوس چیست؟

مکمل های ادیوس، طیفی از محصولات مختلف و خاص هستند که با وجود شباهت در ترکیبات (جلبک قهوه ای، پوست درخت گردو، ریشه قاصدک و بولدو)، در اشکال مختلفی عرضه می شوند. این محصولات مختلف، محصولات لاغری سریع ادیوس هستند که به شکل های نوشیدنی و مکمل هایی به شکل قرص عرضه می شوند. به گفته سرویس سلامت همگانی، این گروه از مکمل ها همگی یک کار را انجام می دهند: به شما کمک می‌کنند که با افزایش متابولیسم، وزن خود را کاهش دهید اما نه به میزانی که در تبلیغات ادعا می شود!

ادیوس از کجا کار خود را آغاز کرد؟

محصولات ادیوس توسط شرکت Diamond Herbals تولید می شوند که زیر مجموعه ای از Diamond Development است. Diamond Development شرکتی در انگلستان است که توسط یک پزشک متخصص اهل لندن در سال 1963 تاسیس شد. این شرکت با محصولات پوستی کار خود را آغاز کرد و اکنون پس از سالها، فعالیت خود را به تجویز داروها و مکمل های گیاهی گسترش داده است.

آیا مصرف ادیوس واقعا تاثیر گذار است؟

هیچ مطالعه علمی برای اثبات ادعاهای که توسط سازندگان عادی است مطرح شده وجود ندارد بنابراین تنها راه باقی مانده برای اثبات تاثیر این مکمل چربی سوز، این است که نگاهی به یافته های علمی و مطالعات انجام شده بر روی مواد اولیه آن بیندازیم. پس بار دیگر با تمرکز بر روی فایده تبلیغ شده آن (کاهش وزن)، نگاهی بر روی ترکیبات اولیه می اندازیم.

...

ادامه متن را در لینک اصلی زیر بخوانید:

قبل از مصرف قرص لاغری ادیوس حتما این مطلب را بخوانید

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • تمنا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی